Tesadüf mü işaret mi ?

Pazartesiden beri internete giremiyordum. Ttnet sağolsun, eblek bi arıza sonucu sadece SSL sertifikası kullanan sitelere erişebiliyor, diğer http ve ftp gibi protokollere ulaşamıyordum. Ttnet.com.tr ye yönleniyordu sayfa. Hal böyle olunca epey sıkıldım. Televizyon yok, insan yok, bilgisayarda film&dizi bi halt yok... Tüm gün uyuyup, akşam 8 gibi içmeye başlıyordum. Biranın ne denli hayati bir sıvı olduğunu tekrar anladım tabi bu sırada. Sonra saat 11 de falan sızıyordum hemen.

Bu can sıkıntısı iyice saçmalamama sebep oldu. 3 yıldır tüm msn konuşmalarımın logları kayıtlı bilgisayarda, şöyle bi kaç kişiyle başladım. Derken sıra, 2 yılımı harcadığım ex aşkımın loglarına geldi. Evet, yaptım bu hıyarlığı, okudum loglarını... Eskiden sinir olduğum şeyleri tekrar okuyunca, 'ben de az değilmişim lan' dedim kendi kendime. İçimdeki öfke yerini garip bi duyguya bıraktı sonra. Sonra iyice yumuşadım. O kadar kavgadan eser kalmadı, 3-5 tane kısa ama mutlu an geldi sürekli gözümün önüne. 'Vay amk' dedim, seviyorum lan hala... O gece bitmek bilmedi, ne alkol kaldı ne bişey, sızamadım bile. Sürekli düşündüm, hayaller hayaller hayaller...

Ertesi gün öğlen bi ara uyandım, doğal olarak o aranın ne ara olduğunu anlamak için telefona uzandım, saate bakıcam. '2 yeni sms'... Biri kardeşimden, öbürü... Hasiktir lan, mesaj atmış! Okusam mı dedim önce, vazgeçtim. Nisandan beri konuşmuyoruz, telefonlarına çıkmıyorum falan, 'var ya çok şerefsizsin, şöyle götsün böyle totoşsun' falan yazmış olacağından korktum. Ama dayanamadım sonra, okudum. 'slm nbr? nerdesin?' :|

Ulan olaya bak ya, aylarca konuşma, her dakika düşündüğün o insan son 1-2 ay aklına dahi gelmesin. Sonra 1 gece -tüm gece- düşün, hayal kur, ertesi gün mesaj atsın. Bi gece boyunca telepatik sevişmişiz haberimiz yokmuş. Ha sonra noldu? Hiç bişey... Uyuz ve sert cevaplar verdim... Aferin bana...

Kozmoz sen nelere kadirsin...

3 homurtu:

Adsız dedi ki...

haha karikatür de tam olmuş ha:d ilahi güç olm bu:D

Dr.Ceykıl dedi ki...

İlahi güç derken? İşaret diyosun yani?

Onur dedi ki...

Tesadüf değil bu bence...

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum