BSG: "Erkek adam dünyaları içer arkadaş!"


Mekan 222'nin tuvaleti... Saat 01.30 suları... 2 eleman geldi, pisuvarlarda işlerini görürken bi yandan da muhabbet ediyorlar;

- Abi çok içtik ya..
+ Harbi lan 10 tane içtim ben (H)
- Oha o kadar oldu mu?
+ Tabi olm, evde 4 tane içtim burda da 6 tane....
- Ohh..
Gerisi bildiğin alkollü erkek muhabbeti, masadaki kızlar, hangisinin gideri olduğu falan işte...

Ben kabindeyim, işim uzun vaktim bol, bu diyalogu düşünüyorum can sıkıntısına. Şimdi bu dallamaların evde içtikleri biranın 33lük olma ihtimali sıfır. Fiyat/performans olayına ters düşer 33lük bira, ki evde içip mekana gitmenin amacı bellidir. Öğrenci olduğumuzdan dolayı 3 kuruşun hesabını yapma durumundayız ki saygı duyarım. Ha "saygı duyuyorsun da niye dallama diyorsun çocuklara?" diyecek olursanız, 222de sadece 33lük bira sattıkları gerçeğini paylaşırım. 50lik birayı 33lükle kıyaslayana dallama derim, az bile derim... Bira dediğin 50liktir arkadaş! Olayın ölçütü budur. "3 bira içtim" dediğinde kimse sana "33lük mü 50lik mi 70lik mi yoksa hayvanlaşıp 3 tane biraver mi içtin?" diye sormaz. Anlar direk 50likten bahsettiğini. Şimdi 4 50liğin üzerine 6 33lük içip de 10 tane içtim diyorsa bi insan, tükürülesi hamurunda 'delikanlılığın kandaki alkol miktarıyla orantılı olduğu palavrası' vardır ki, dallama kere dallama bir insandır o. Eziktir, büzüktür, tokatlanasıdır... Bu diyaloğu masadaki kızların yanında yapsalardı, gideri olan 'kaçarı olan'a dönüşür bizim masaya kaçardı. Aksi de mümkündür, piyasa belli zaten. 1 senede 1 tane aklı başında yaşıtım kızla tanışmadım, tanıştıklarım 25+ yaşlarındaydılar ve abla konumuna oturttular kendilerini. Neyse lan, konu benim özel hayatım değil...

Alkol zevk işidir, muhabbetiyle güzel olur. Muhabbeti için illa yandaşa da gerek yoktur, içses bile kafidir. Ama hiç bi' zaman saygı duyulası bir kıstas değildir. Çok sıradan şeylerinize saygı duyarlar mı? Duymazlar... Şahsen ben günde 3 öğün yemek yiyor diye saygı duyduğum kimseyi hatırlamıyorum. O yüzden abartmanın anlamı yok. Ağzınla içebildiğin kadar içeceksin, limit budur yani. Ben 5 tane içer sapıtmam, sen 2. de herkesi öpmeye başlarsın. Sen delikanlı değil misin şimdi (tamam belki değilsin de, burdan anlayamayız :)) ?

3 tane evde, 1 tane yolda dönüşümlü, 5tane 33lük mekanda, 1 tane de evde yatmadan önce içtim. Budur.
BSG'in gidin lan kolpacılar...

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum