FriendFeed Arena (yeni çıktı :))

FriendFeed'e takılmaya başlayalı 1,5 ayı geçmiştir heralde. Facebook'un bokluğu, forumların bayatlığı falan baymıştı ki, ffdeki o girişimci insanlar, 15inden 40lı yaşlara kadar ki reklamcısı, programcısı, ilgimi çekecek hertürlü bilmemnecisi falan, çok sarmıştı. Hala sarıyor da, artık onlar farklı şeylere sarıyorlar.

Dün gece mesela, deli bi abla regl dönemindeyken, (bu virgül çok ölümcül bir yerde, iyiki unutmamışım) erkeklerin kadınlara karşı olan sözde umursamazlığını falan yazmış. Böyle 40-50-60... falan yorum yapılmış, ateşli hardcore bi' tartışma başlamış falan. Oturdum hepsini okudum, arada bi tane amcam çekti dikkatimi. Epey bi kinlenmiş, çok çekmiş bu pms dalgasından. Böyle bissürü dişiye karşı tek başına savaşıyor siperlerde. İlgiyle takip ettim kendisini. Ha bi de, isimsiz cisimsiz sadece rumuzlu bi bağyan da erkekleri savunmuş (bknz: farklı olmaya çalışarak prim yapmak).

Kısır döngü tartışmalar var hep ffde. Tartışma dediğinin şey, sonuç vermiyorsa uzatmayacaksın arkadaşım. Anca, benim gibi ortalığın kızışmasını izleyerek zevk alan zevksizleri şeyedersin o kadar. Ciddi anlamda da, zevk alıyorum bu olaydan. Onlar orda sinirleniyorlar, hararetli hararetli savaşıyorlar falan, ben de monitör başında zevke geliyorum. Vardır benim gibiler muhtemelen. Suya sabuna dokunmadan, sadece izleyenler.

Mesela bi de şey mevzusu var; "müslüman vs. ateist"... Uçanbalık da yazmış bu mevzuyla ilgili bişeyler. Bu mevzu tartışma sürekliliği olan ve asla sonuca varamayan bir mevzudur. Derdini anlatamadığınla tartışmayacaksın o zaman genç! Sinirlendiğinle, paralandığınla kalırsın. Sonuçta amaç bi fikir alışverişiyse (ki bu tartışmalarda alışverişten ziyade veriştir amaç) fikrini alamayanla ya da fikrini alamadığınla yüz-göz olmayacaksın. Mesela şuna çok nadir rastlanır bu tartışmalarda; "hakkaten, mantıklı düşününce haklısın be ateistcan. ama inanç bu, ben inanıyorum, mantık aramıyorum." yada şuna; "valla müslümancım, ben de isterdim direk kabulleneyim ama olmuyor. ille mantık sokuyorum, çelişiyorum. ama bak sen inanıyosun mesela, sözüm yok sana". Bi de türban olayı var ki, o daha da beter. Müslümanları bile ikiye bölüyor.

Pek bi garip bu ara friendfeed. Takip edenim yok ama ben 5 dkda bir 'noluyo burda' tripleriyle bakıyorum alayına. Gündüzleri pek güzel pek faydalı oluyor, iyi dilekler, işe yarar öneriler, yeni yeni şeyler falan. Ama geceleri de er meydanına dönüyor ortam, al eline çiğdemi çitle dur monitör karşısında...


Geceleri kişilik değiştiren bi ben değilim sanırsam :)

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum