Elleri kolları boyalı bebek...

Geçenlerde enteresan bi tartışmaya denk geldim FriendFeed'de. Erkek insanı bi kişi, tatlı bi hatun fotoğrafı koymuş ve "aşık oldum" tarzı bir yazı yazmış (tatlı hatundu. ben de aşık oldum, kapıştık birbirimize girdik feed sahibiyle. şaka lan, iki tıka bakar yenisini bulmak ne tartışcaz). Neyse buraya kadar normal, hatunu beğenen erkekler, beğenmeyen hatunlar falan... Tamam beğenmezsin de, bok da atma şimdi güzelim kıza. 'Fotoşoplu'ymuş o resim. Valla mı lan, gözümüzden kaçmış bizim sağolasın. Öküz gibi bakıyomuş mesela. Hiç de öküz gibi bakmıyodu, doğal bi tatlılığı vardı. Yok efendim makyajlıymış nasıl doğal dermişiz. Benim doğal anlayışım bıyıklı kadınlardan ibaret değil, o bakımdan hatun gayet doğaldı.

İş iyice abardı, hatun kişiler 'ben daha güzelim' tribine girdi (yoo o kız daha güzeldi, çatlayın). Erkekler hep böyle kadınları seviyolarmış. Bunun bissürü gerekçesi vardır, mal gibi, amaçsız amaçsız böyle beklentiler içerisine girmiyoruz heralde.

Arkadaş, bi kere olayın fantastik bi boyutu var, hayali bi şey bu (bknz: akşama malzeme çıkması). Ulaşamadığına tapacaksın ki bi anlamı olsun, sahip olduktan sonra anlamı kalmıyor ki (herşey için geçerli bu. peşinden koşup da elde ettiğinizde siklemediğiniz insancıkları düşünün). Mesela ben kendimi zaman zaman çeşitli ünlü hatun kişilerle hayal ederim, güzeldir tavsiye ederim (tekrar bknz: akşama malzeme çıkması). Ayrıca hatunların 'Brad Pitt e aşık olma' hakkı var da, erkeklerin neden yok lan? Rica ediyorum kendinizi Megan Fox'la kıyaslamayın, üzülürsünüz. Gereksiz gereksiz 'benim neyim eksik, ben de güzelim ki' tribine girmeyin. Ben kendimi Brad Pitt'le karşılaştırıyo muyum? Adam her gece Angelina Jolie ile oynaşıyo lan bi kere, şartlar eşit değil! (anasını sattığımın dünyası...)

Sonra bi de temeline inmek lazım mevzunun. Fotoşopla parlatılmış, cerrahlarca modifiye edilmiş hatunlarla büyüdük lan biz. Naughty America'nın, Bang Bros'un çocuklarıyız (mecaz anlamda dedim, başka yere çekme bozuşuruz) dostum biz! Yeşilçam'ın erotik filmleriyle büyümedik ki senin baban gibi. Beklentilerimiz doğa üstü olmaya alıştı bi kere, suç bizim mi? Ya da babam 70-80 model Penthouse'larını bana verdi de ben mi bakmadım? Hayret bişey...

Demem o ki; madem bi tez atıyorsunuz ortaya, azcık düşünüp atın da çürütmesi dakikalar almasın. Olayı derinlemesine düşünün, empati yapın. Hiç olmadı karşı tarafın duygu ve düşüncelerini öğrenmeye çalışın (Aferin lan, bak buraya kadar geldiğine göre iyi bi başlangıç yapmışsın)

Bilmeyen hatunlar için: akşama malzeme çıkması

7 homurtu:

dı best endı biiğst annovn dedi ki...

benim de burnum büyük (burnu havada manasında değil büyük bildiğin) mesela ama insanlar bunu sorun etmedi hiç abim dışında. ayrıca eminim aşık olunan kız için bu problem değildir sahsen benim fotoğrafımın karşısına geçip birileri b!k atabiliyorsa uzaktan izler izler kafa bulurum.

Seval dedi ki...

Demek erkekler böyle düşünüyor. Aferin Ceykıl, yine de takdir ettim seni. Kızlar kıskançtır, bi erkek başka kızların yanında güzel bir hatun resmi koyup "bak bu güzel kız" derse, kızlar da " yok efenim o doğal değil, yok ben daha güzelim!" tripleri atarlar:))

Sen de biraz iltifat et yahu, yoksa hep yalnız kalacaksın :D Etrafındaki kızlara "sen daha güzelsin" yalanını söylemeye alış :)

Dr.Ceykıl dedi ki...

@Seval, kendimden ve çevremden bildiğim kadarıyla böyle düşünüyoruz. Elbette istisnalar vardır tabi.

Benim "sen daha güzelsin" dememe gerek yok ki ayrıca, kendileri içten içe eminler buna :)) Azcık realizmin kimseye zararı olmaz bence.

İltifat konusunda da, benim bedeviliğim devreye giriyor. İltifat ettiğime pişman oluyorum genelde.

~Gaen~ dedi ki...

Sen bu parantez içlerne iyi alştın =D megan fox'a b.k atan kız varsa beni de görsün bi..totoşlar, çuvaldızı kendinize...

Dr.Ceykıl dedi ki...

Güzeldir parantez içleri :D Feed tekrar hortlatılmış, 7dk önce biri bok atmış Megan Fox'a. Evet, yapmış bunu. Sanırım erkek galiba bok atan.

Feedi terkediyorum, olay "bu kız güzel mi"den çıkalı çok olmuştu da, "benim kızım daha güzel"e kadar gelmemişti.

Bursevi dedi ki...

Abi şimdi de saçım kısa mı olsa uzun mu olsa olayı başladı xD

İçine ettiler xD

Dr.Ceykıl dedi ki...

O olay 1 hafta öncesinin trendi :p Ona da tav olmuşum ( şöyle ki http://ff.im/7ea3Z )

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum