Teomansa, tükürür!

Teoman tükürmemiş lan bizim arkadaşa. Şaştım kaldım!
bizim bi' dişi arkadaş (00:50):
*teoman insanın yan komsusu olmayıversin..
doktorceykıl (00:50):
*olmasın tabi, gökdelenden baka, kafana tükürür haberin olmaz:Ç
bizim bi' dişi arkadaş (00:50):
*yok yok
*bahceli ev
bizim bi' dişi arkadaş (00:51):
*tİripleks
doktorceykıl (00:51):
*balkonu yokmu ?
*terastan tükürür o zaman
*teoman bu belli olmaz :Ş
bizim bi' dişi arkadaş (00:51):
*yan bahce..
*ancak sıcarsa keci boklarnı atar bahceye o kadr
doktorceykıl (00:51):
*sen şimdi diosn ki, teoman 2m ileri tüküremez ?
doktorceykıl (00:52):
*hahah! diyorum bende sana :Ş
bizim bi' dişi arkadaş (00:53):
*tukurur..insan deil o
doktorceykıl (00:53):
*adam ol o zaman :Ş uzak dur teoamandan :Ş
bizim bi' dişi arkadaş (00:54):
*hahah :D:D tamm
*:D
doktorceykıl (00:54):
*o zaman sorun yok, madem adam oldun gidebilirsin :Ç
bizim bi' dişi arkadaş (00:55):
*pekii (A)
doktorceykıl (00:55):
*o zaman defol :Ç sonra şeyederiz :Ş
bizim bi' dişi arkadaş (00:56):
*tamm sora seyedilim =)
doktorceykıl (00:57):
*:D bay bay o zaman :Ş bay bay hepinisss
bizim bi' dişi arkadaş (00:57):
*heheheeh :D:D
*tavla oynuorum da
*o yuzden cok kastım :D:D
doktorceykıl (00:57):
*sorun deil, koltuk altı yapmasınlar da tek problem o
doktorceykıl (00:58):
*koltuk altı yaparlarsa, ilk koltukaltı olan arkadaşım olacaksın ki bu benim için intihar sebebidir
*zemin katın üstünden intihar ederim kendimi suç senin olur karşmam :Ç
bizim bi' dişi arkadaş (00:59):
*hahahahaa ha :D:D
* zemn kattan :D:D
doktorceykıl (00:59):
*gülme lan :Ş yukarı doğru
*daha zor o
bizim bi' dişi arkadaş (00:59):
*komk geldii :D
doktorceykıl (01:00):
*bak hala gülüyo :Ş
bizim bi' dişi arkadaş (01:00):
*komk amaaaaaa
doktorceykıl (01:00):
*gülme laaaaaaaaaaahhhhhhhhhhn!
*bak o kadatr harf bastım, tek ünlem koydum. otur da düşün 2 dkk :Ş
bizim bi' dişi arkadaş (01:01):
*evet tek unlem canımı yaktı..
doktorceykıl (01:01):
*iki noktadan daha anlamlı o, haberin olsn
bizim bi' dişi arkadaş (01:02):
*farkettm.. (ısrarcıyım)
doktorceykıl (01:02):
*aferin adam ol (s2mde deil :Ç)
bizim bi' dişi arkadaş (01:02):
*hiiiiiiiii :-O
*cok ayıp
doktorceykıl (01:05):
*deil işte:Ş

3 homurtu:

cece dedi ki...

homurdandım :P o arkadasa cok benziorum.. :P

Dr.Ceykıl dedi ki...

aradaki benzerliği bi ben bi de kozmos bilir :p

~Gaen~ dedi ki...

hahah parantez içleri rulz =D

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum