Bi' garip vatandaşlık başvurusu...

Bizim bi' arkadaş, bugün o meşhur "tatata taaaaa! amerikaya vize kazandınız!! :p" reklamlarına tıklamış. Masum masum doldurmuş formu falan, sonra göndermiş. Bekliyor ki bi 2. adım gelecek karşısına garibim :) O bekleyedursun, submitlediği an karşısına "teşekkürler, sizinle iletişime geçicez. postayı yolladığımızda 45 lira ödemeniz gerekiyor" şeklinde bir yazı gelmiş ekrana. Arkadaş yusuf yusuf tabi. 45 lira ne lan, sokaktan mı toplanıyor o para? Hemen aramış, başvuruyu iptal ettirmek için. Eblek eblek şeyler söyleyip suratına kapatmışlar. İşte yazının devamında, olayları kendi ağzından okuyacağız (kendi ağzından okumak ne amk ya :S) 


bizim bi' dişi arkadaş : : kadınla kavga ettim :D
doktorceykıl : : auhauha D: ne dedin ?
bizim bi' dişi arkadaş : : pat die kapattınz dedim herhangi bi bilgilendirme gelmedi dedim gelmez dedi o zmn belrtin ki 3.kere aramayalım dedim.o da pat die kapamadım ii gunler dedim dedi haır dedm ole bise demedizn ayrıca sadece no yu alıp kapadınz dedim o sizin kulaklarınızn problemi dedi
bende bu sekilde konusmanz icin para alıosnz sanırım dedim
elemanlarınız kapıya geldiinde de parayı vermicem onu da bilin dedim o da gelmicek ztn dedi bende iste doru duzgun konusamadıgınz icin iptal etme islemini yapamıcagınızı dusundum dedm orda
bizim bi' dişi arkadaş : : :D
hehehe sora pat die kapadım
cok sinirlendmm
bizim bi' dişi arkadaş : : hızımı alamayıp sikayet ettim
bizim bi' dişi arkadaş : : bole bole olay oldu calısanınız bu sekilde cvp verdi iste dedim
bizim bi' dişi arkadaş : : bu tur sirketlerde calısan insanların egitilmesi gerektigini dusunuyorum
bizim bi' dişi arkadaş : : fakat bu calısanınzıın uzerine dusulmesi gerekior cunku kendisi cingene gbi laf yarstırıoo dedim gonderdm :D
doktorceykıl : : ohaD: süpermiş yaaa:D
bizim bi' dişi arkadaş : : hehehe :D
cok sinirlendm amaa
bizim bi' dişi arkadaş : : konusurken neler neler dedim amaa o bana saydırıoo ben de onaa
şırfıntı yaa
ceneye bakk
doktorceykıl : : zuahaha:D feci sinir yapmışın sen :Dbelli D:
bizim bi' dişi arkadaş : : yazıda da cok terbiyesiz ve cok seviyesisiz bi calısanınız var dedim :D
hehehe :D
bi ara sey yazdım
bizim bi' dişi arkadaş : : ekmek parasına adam calıstırıosnz ama bu kadar da seviyesiz insnlar ise alırsnız toplumun sirketinize duydugu guven sarsılır
dedm ama
bizim bi' dişi arkadaş : : hadi dedm bi de hakaret davasıyla ugrasmayalım
:D
sildim
:D
doktorceykıl : : :D
varya cok eğlendim lan D: süper :D
bizim bi' dişi arkadaş : : hehehe :D
bizim bi' dişi arkadaş : : yaz hemen bunu ceykilaa:D
doktorceykıl : : allah razı olsun :D
bizim bi' dişi arkadaş : : ii konusmus muyum :D
doktorceykıl : : konuşmuşun tabi kızım D: msn logunu da koyacam :D
ben olayın başın anlatıcam
gerisini logdan anlasınlarD:
bizim bi' dişi arkadaş : : hahaha :D
bizim bi' dişi arkadaş : : haır olayları da anlatt daa sora mal gbi ortada kalmsın olaay :D
yazdıklarımı ve solediklermi :D
doktorceykıl : : :D tamam ya anlatıcam işte:D başını yazıcam :D
bizim bi' dişi arkadaş : : hea tamm :D
doktorceykıl : : o greenkart olayını faln:D
bizim bi' dişi arkadaş : : hahaha :D
salak susu verme ama banaa:D
biliosun normalde kredi kartı istiolar ya
burda yok iste oo
ben 2. adım bekliodmm :D
doktorceykıl : : tamam tamam D:

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum