Neşeli Süpermarket'in müdürü

Bizim burda Neşeli diye bi süpermarket var. Ucuz olduğu için günlük alışveriş (sigara, gazete,ekmek vs.) haricini oradan yapıyorum. Güzel yani. Bir de bir müdürleri var ki sormayın gitsin.

6 homurtu:

Dr.Ceykıl dedi ki...

Sormayanlar için yazı az önce bitti. Soranlara ise ne kadar muhterem insanlar olduklarını söylemek, her dediğimi yapmadıkları için teşekkür etmek ister, bunları yapar ve yazının devamına geçerim.

Şimdi bu müdür, fiyat politikasını falan belirliyor ya? Hah işte. Şuan 115 gramlık nescafe 5.99 TL (100gram + 15 gram beleş paket..). Şimdi bu müdür, gitmiş 50 gramlık nescafede kampanya yapmış (50 gram değil, 30+20 şeklinde aslında) ve 1.90 TL fiyat biçmiş. Aklı selim her insan gibi ben de gittim 6 liraya 115 gram alacağıma 150 gram nescafe aldım. Tabi aklı selim olmayanlar için farklı ödeme planları da mevcut.

Geçen sene de benzeri bir olay lipton sallama çaylarda vardı. 50lik paket 6 lira iken 25lik paket 2.25 TL idi. Aynı şekilde, bi ton 25lik paket alarak ekonomi yapmıştım.

Kısacası ben olsam, o müdürü kovardım. Eğer hem müdürsem hem dükkan sahibiysem, işi gücü bırakır dağa bayıra vururdum kendimi.

#Not-1: Buraya kadar geldiğine göre sorma dediğim halde soranlardansın. Peki sorarım sana "keşke sormayaydım amına çakeym yauuuvvv" dedin mi? Ona göre "ben sana demiştim" veya "aferin aferin, özgür iradene hayranım babuş" tavırlarından birine bürünücem.
#Not-2: Evet, ne kadar gereksiz bir insan olduğumu bir kez daha elle tutulur delillerle kanıtladım sanki.

-Mir. dedi ki...

ya ben olsam dider miktarı fazla olan paketleri alırdım galba.. hem ambalaj atığı fazla olmasın diye. uf tamam tamam takıntılıyım hepsi bi yerde derli toplu dursun napcam çk kadar bi dolu paketi yaw.bi de birarada düzen içinde durmaz onlar. :)

Dr.Ceykıl dedi ki...

üçünü de tek bi kavanoza boşalttım, gayet düzenli oldular :)

By.deliprofesor dedi ki...

Maşallah konudan uzun yorum yazmışsın tebrikendorya.
Çekilin ben doctor'um.

blogumda manşet oldun bu arada gzmy geri döndü.

ayrıca nabon kanka :D ? :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

daha önce hiç manşet olmadıydım, çok bahtiyarım gzmy :)
bu arada, nerelerdeydin lan o kadar zamandır? o kadar takipçisi olan blogu kapadın gittin, helal olsun.

BigaripWomen dedi ki...

" Farzet ki sorduk, anlatacak bişeyin var mı" diyecektim dohtur :)
Sevdim bunu. Halk hizmet bekliyo adam da veriyo.

Bu arada gzmynin döndüğünüde burdan öğrendim ya ne diyim. Böyüksün dohtur, blog oluşumu iyi bişi bi kez daha anladım.

Hadi eyvallaa.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum