Little Big Soldier

Jackie Chan filmlerini oldum olası severim. Hatta küçükken, izledikten sonra eblek eblek onu taklit etmeye çalışmışlığım da vardır. Little Big Soldier, uzun zamandır izlediğim ilk Jackie Chan filmi oldu.

Film milattan önce bilmem kaç yılında, Çin'deki iç savaşları konu alıyor. Ordudaki korkak bir askeri (aslında çiftçiymiş) canlandıran J.Chan ile bir prensi (aynı zamanda general) canlandıran Wang Leehom'un karşılaşması, korkak çiftçinin generali esir alması şeklinde gelişiyor olaylar.

Diğer Jackie Chan filmleri gibi, komik bir anlatım hakim. Sonu da güzel olmuş, beklemediğim bir şekilde bitti. "Sana puanım dohuzzz kankhaa" demek istiyorum.

Ha unutmadan, IMDB'de 7.1 puan almış film ;)

9 homurtu:

Zepevenk dedi ki...

Alalım listeye : P Film aranıyorum ben de bu ara.

Adsız dedi ki...

Vakit olsa izlerdik:(

Adsız dedi ki...

İzledim harika bir filmde gerek dramla komediye mükemmel birleştirmişler.Teşekkürler Doktor Ceykıl.

Dr.Ceykıl dedi ki...

izle izle ibom :)

@adsız1; çok da vakit alan bir film değil, kimin 1.5 saat zamanı yok ki. izlenir yani.

@adsız2; rica ederim, beğendiğine sevindim.

not: umarım adsızlar aynı kişi değildir :D

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

hafız ben bunu download ettim (evet korsana destek veriyorum, dediğin gibi ve tanrı divx'i yarattı) ama bir türlü izleyemedim. dohuz (mhp'nin kırkıncı yılı) dediğin için şimdi blogları okumaktan vazgeçip filmi izleyeceğim.
yani uzun zamandır okuyamadığım bloglar var, onları yine okuyamyacağım, bunların hepsinin sorumlusu sensin.

Dr.Ceykıl dedi ki...

ve sürüden ayrılan koyun, ceykılı, günah keçisi ilan eder...
jackie chan seviyosan izle, beğeneceksin. gerçi 7 saat olmuş, çoktan izlemişsindir.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

ceykıl çok kıl filmdi be, ben 5 bile vermem bu filme.

Dr.Ceykıl dedi ki...

cidden mi?

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

hafız sana yalan borcum mu var. gerçekten beğenmedim. ya da önceki jackie chan filmleri gibi düşündüğüm için olabilir. ben büyük eğlence patlamaları bekliyordum ama jackie yaşlandığı için sanırım artık fazla artistik haraket yapamıyor olabilir.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum