Pars: Kiraz Operasyonu

Hayatımda bu kadar sikko bi aksiyon filmi izlemedim. Şöyle bi yorumlara baktım nette "gerçek hayat, ibret olmalı. aksiyonun kralı var off off" falan demişler. İzleyeyim dedim, demez olaydım.

Başroldeki amcanın oyunculuğu bok gibi olmuş, hiç beğenmedim. Tavırları çok kolpa, hemen her sahnesinde "bu ne lan" dedim. Hele o Asena denen hatunla aşk yaşayıp paso birbirlerine "devrem" diye seslenmeleri hiç olmamış. Devrem aşşaa devrem yukarı. Bu ne lan? Kanka ayağına yatıp karı götürmek bu olsa gerek.

Tamam konu iyi güzel, uyuşturucuyla savaşı anlatmışlar ama olmamış. Tamamen tahmin edilebilir bi senaryo var. Klişe arası klişe sunmuşlar special olarak. Tek tahmin edemediğim yer; ectasyye sarıp da 3 erkek bi hatunla grup takıldı, o sırada hatun soyundu falan "aha liseli memesi!" dedim. Bi onu tahmin edememiştim, belki de karıdan beklemedim bunu, göstermez falan dedim. Gösterdi. O kadar.

Bu filmi izleyip de ağızlarının suyu aka aka "oleyyyğğğğ çoğk güzelllğğ" diyen, 10 üzerinden 10 puan veren insanları çok merak ediyorum. Ne yerler, ne içerler, nerelere takılırlar? Sadece tvde yayınlanan beş para etmez "ısıran hamam böcekleri", "katil kaplumbağalar" gibi filmleri mi izlerler? Naparlar lan bunlar!?
Resimdeki hatun da işte bahsettiğim Asena karakteri.
Lan daha patates suratlı bi oyuncu yok muydu oynatacak?

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum