Biraz saygı rica ediyorum!


Yeni bir güne sadece ben "merhaba" diyebilirim dostum, sen değil! Adabınla otur rica ediyorum, zira ben sabah sabah benden daha aktif olmandan hoşlanmıyorum. Hatta bazen sınırlarını öyle aşıyorsun ki, mevzuyu bi fesupanallahla da geçiştiremiyorum. Evet, ilk dersin ortasında yeni yeni ayılmaya başlamışken "bi kedi gördüm sanki" diyen tweety paranoyaklığıyla yataktaymışım gibi davranıyorsun ya, hah işte o halinden bahsediyorum. Kamufle edicem diye dolmuşçu edasıyla götü dışa atıp yürümekten bıktım lan! (neymiş, elinde tespih görme ihtimaliniz olmayan bi erkekcan kıçını dışa atıp yürüyorsa, erekte demekmiş ;)) Reca ediyorum vazgeç şu huyundan artık... Muzdaribim lan! Ve emin ol, sabahları işemek, senin gövde gösterinden daha önemli benim için...

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum