Errrr, ear rape!

Sahip olduğumuz özelliklerin büyük kısmı malesef "basic plan"de bulunmuyor. Çoğu yeteneğimizi sonradan geliştiriyoruz. Hatta hiç yeteneğimiz olmadığı halde başarabildiğimiz, yoktan var edebildiğimiz şeyler de var. Ama "müzik kulağı" bunlardan birisi değil malesef. Yetenek yoksa olmuyor, öncelikle bunun farkına varılması lazım.

Buraya kadar tamamız. Peki niye yazdım ben bunu? Az önce Daft Punk'ın Technologic'inin mash-uplarını kurcalıyordum Youtube'da, malesef duymamam gereken şeyler duydum. Hatunun biri (DJ by_BursaLee kıvamında birisi), Rihanna'nın bir şarkısı ile karıştırmış Technologic'i. Lanet olsun, olamaz böyle bir rezalet. İlk verdiğim tepki "kulakları yok mu lan bu karının?!" oldu. Aslında bu 3. tepkim falandı. İlk ikisi hardcore küfürlerden oluşuyordu. Şimdi sizi bu rezaletle baş başa bırakıyorum, içinizde eline "Virtual DJ" geçirip de "ou ye dicey olcam hohoho" diyen varsa hemen vazgeçsin diye. Ya da vazgeçmesin (vazgeçmesi kendi yararına), en azından halka açık yerlerde paylaşmasın ki insanlık yararına birşeyler yapmış olsun.

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum