Bayram çocuğu Ceykıl

En güzel bayramımdı bu bayram. Ailem geldi, enteresan duygular içerisine girdim. Bi ara babama elimi öptüreyim dedim, küfretti gülerek. Değişik bi olay büyüklerin seni bayramda ziyarete gelmesi tabi.

Ev eve benzedi lan. Böyle insan yaşıyomuş gibi içinde, güzel bi havası var. Hijyen kokuyo. Geldiler topladılar temizlediler her yeri, benliğimi bozdular. Biraz da böyle takılayım diyorum. Yemek yedikten sonra bulaşıkları yıkıyorum mesela, sonra soda içiyorum. Böyle sıradan şeyler insanmışım gibi hissettiriyo onu farkettim.

Her gece rakı sofrası kuruldu, muhabbet çevirildi. Uzun zamandır babamla bu kadar performanslı takılmamıştık. İyi oldu. Beraber Ağır Roman'ı izledik muhabbet ederek. Tek başıma izleyince çok farketmemiştim de Ağır Roman ne ağır bi filmmiş yahu. İbnesi var, orospusu var, müptelası var, zoofili muhabbeti var... Var oğlu var.

Eskişehir'de bayramda tüm fırınlar kapanıyormuş onu tecrübe ettik. Millet önceden 15er 20şer ekmek stokluyormuş. Migrosu, Tansaşı alayı tam takır. Bi tost ekmekleri kalmış o kadar. İzmir'de böyle bi durum yok, o yüzden garip geldi bana. Hani İstanbul'da radyoya bağlanıp "bilmemne karayolunda kaza var, trafik sıkışık" diye rapor veriyolar ya, aynı onun gibi radyoya bağlanıp "hedehödöoğlu markette son 20 ekmek kalmış, koşun" gibisinden cümleler kurulacak bi durum vardı yani.

Bi de, ev görüp görebileceği en kral yemekleri gördü. Ahtapot salatası falan pişti lan, o derece :) Sabahları ropdöşambrımı giyip siyah havyar yemezsem, kendime gelemiyorum artık. Böyle sürekli bi bornoz-viski ikilisiyle takılma isteği var içimde.

7 homurtu:

gzmy dedi ki...

Bi de, ev görüp görebileceği en kral yemekleri gördü. Ahtapot salatası falan pişti lan, o derece :) Sabahları ropdöşambrımı giyip siyah havyar yemezsem, kendime gelemiyorum artık. Böyle sürekli bi bornoz-viski ikilisiyle takılma isteği var içimde.

bu ne marjinalliktir jekyll!

ahtapot salatası sözümü duyduğumda "ıyyy" gibi tepki vermediysem ne olayım.

Dr.Ceykıl dedi ki...

"ahtapot salatası"nı duyan ve tatmamış olan herkes aynı tepkiyi veriyor gzmy. muhtemelen ahtapotun soğuk, vıcık vıcık, yavşak bi canlı olmasından kaynaklanıyor bu ama tadıpta aynı "ıyyy" tepkisini verene rastlamadım. dün gece bi arkadaşım denedi mesela, gayet beğendi. güzeldir ahtapot, lezzetlidir, tavsiye edilir :)

1.5 sene boyunca makarna, dürüm ve hazır çorba yedikten sonra bırak da 2 gün marjinal olalım be ya :)

Adsız dedi ki...

gzmy katılmak istiyorum :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

önyargı kötü bişeydir :D

Adsız dedi ki...

belki haklı olabilirsin ceykıl :D

evhayvanı dedi ki...

ağır roman harbi ağırdır ceykıl. aileyle izlenebilecek cinsten değil yani, küçük çocuk, anne , abla falan yoktu umarım etrafta?

Dr.Ceykıl dedi ki...

annemi uyuttuk öyle izledik zaten :D kardeş var 4-5 yaş küçük, benden farkı yok onun da. sorun olmadı yani pek.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum