Bana bi spoiler verenin 40 yıl tokmakçısı olurum!

Demin friendfeedde şöyle bi feed gördüm; dexter resmi var ve "oha çok şok ediciydi. aman spoiler yapılmasın, yoruma kapatıyorum" yazıyor. Ampul yandı kafamda direk; "aha yeni bölüm :|". İzlemek üzere googleda arattım, buldum. Videolar yüklensin diye bekliyorum, videonun hemen altında 3 kısa kelimelik bir yorum var. Hani ilkokul 2. sınıf öğrencisinin bile 0.3 saniye bakmasıyla algılayabileceği kadar kısa. O kadar kısa bir yorum, 50 dakikalık bölümün ağzına bu kadar sıçabilir (yazar, burada "bu" derken el hareketi yapıyor).

Görüp de algılamamak imkansız, saliselik olay. Ulan amını ırzını siktiğimin pezevengi, ne sikime böyle yorumlar yapıyosun? Hayır, madem yapıcaksın bu ibneliği, bari bekle de 20. yorumda falan yap. Ya da 2 paragraf yaz, sonunda bu yorumu yap ki, yorumun uzunluğundan dolayı okunamasın lan anası sikişmiş!!!

Site sahibinin de amınakoyim; "Yönetemeyeceğin siteyi açma dümbük! 24 saat online yönetici barındıramıyosun madem, yorumları onaylı yap. Olmadı şikayet butonu koy, şikayet edilen için bi sayfa aç üyeler amına koysunlar orda. Şikayet edilen yorumu otomatik olarak yayından kaldır, beklemeye al, incele onayla veya sil."

Ulan dizi&film izleme sitesinde spoiler yorum mu olur?! Spoilersa gizlersin, okuyacak insan kendi rızasıyla okur!

Siz siz olun, spoiler vermeyin. Spoiler verir gibi yapın, yalan söyleyin. Boşu boşuna gerin karşıdakini, o güzel bak, işin eğlencesi orda. Ben de yapıyorum, ama spoiler verir gibi yapıyorum. Dağılabilirsiniz.

1 homurtu:

Gereksiz Alim dedi ki...

spoiler?? tabi yaa spoiler her eve lazım :S

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum