Bu sevgi dolu cumartesi gününde, sinirlerimi bozabilecek, günümü zehir edebilecek en ekstrem olay gerçekleşti. Evdeki yarım kilodan fazla tütünün küflendiğini farkettim. Farkettiğim an, ne denli küfürler ettiğimi anlatamam. Küfrettim de noldu peki? Gittim paşa paşa 1 paket Viceroy aldım. 1 paket sigaraya 4.5 lira verdiğim için daha çok küfrettim.

Halbuki daha 1 ay oldu olmadı tütünler geleli. Şimdi arayıp söyleyemem de "baba, tütünün yarısından fazlası küflenmiş, attım demin" diye. Burada tütün bulamadığım için (sattırmıyorlar amcalara), evdekiler yolluyor belli periyotlarla. Eli mahkum bayılacam hergün bir pakete...

Acaba çeşitli alternatifler mi üretsem? Veyahut bıraksam? Pek bırakma taraftarı da değilim hani. Eh sikeyim ya.. Epey de alışmıştım hani takır takır sarıp, pöfür pöfür içmeye. O değil de, ne zaman küflendi ki bunlar? İçmiş miyimdir acaba bu mucizevi karışımdan? Amınakoyim.

// Bade süzerekten gelen edit:
Hasta da oldum. Çok iyi oldu, çok da güzel iyi oldu.

7 homurtu:

SidikLi Kontes dedi ki...

sigaralardan pek anlammda böle ucuz en dandik hangisiyse onu tüket :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

öyle yapıyorum zaten şuan :D bi süre böyle devam edicem eli mahkum.

SidikLi Kontes dedi ki...

öğrenciler hep fakir olmak zorundalar mı :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

tabiki. öğrenci olmanın tek şartı o hatta. başarıymış, azimmiş, istekmiş falan yalan. fakir ol yeter :)

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

Tütün çok nemli ortamlarda kalınca küfleniyor..
En iyisi bırakmayı denemek gibi.Cebe verdiği zarar bir yana sağlığı bitiriyor.

Dr.Ceykıl dedi ki...

mevsim değişimiyle evin nem oranı değişmiş olabilir, fark edememişimdir. aynı yerde, aynı koşullarda sakladığıma göre, tek mantıklı sebep nem oranı gibi gözüküyor.

azaltmaya çalışıyorum şuan. bırakmayı pek düşünmüyorum aslında. sigara içmeyince herşey güllük gülistanlık olacakmış gibi düşünemiyorum bir türlü.

Adsız dedi ki...

Hayat zor be usta.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum