Enjoy the silence...

Uçak motoru sesinde, kağıt uçak gücünde olan laptobumun hırtlığına daha fazla dayanamadım. Dün gece (veya normal insan saatiyle dün sabah) "yeteerr ulaaaaaan" diyerekten söktüm fişini, çıkarttım pilini falan. Elime geçirdiğim ilk yıldız tornavidayla daldım. Bişey olmadı, büyük geldi tornavida.. Hazırlıklıymış pezevenk.

Evde bulduğum ince uçlu her boku denedim; bıçak, çay kaşığı, başka bıçak, eski sim kartı... Olmadı. Yılmadım, aklıma can kurtaranım geldi hemen; "bira"!!! Çekiç var, bıçak var, neden bira kapağından ince uçlu bişey yapamayayım ki dimi? Ben yaptım ama, olmadı, yamuldu ince olduğu için. Bira kapaklarını biriktirdiğim 5 litrelik su şişesine attım ölüsünü.

Bugün (normal insanlara göre de bugün), gidip bimilyoncudan "saatçi tornavidası seti" aldım. Aslında ben minik uçlu tornavida diye sormuştum ama adı buymuş. Bugün yeni bişey öğrenmiş oldum huuuu (H). Neyse, geyiğin alemi yok. Az önce geldim eve, teknik aksaklıklardan savaşı kaybetmeyeceğimi bilmenin gururuyla kucağıma aldığım gibi söküverdim kapağını. İçi kapkara olmuş, içi kararmış (amk). Bir sürü pamuklu çubuk şehit düştü bu operasyon sonucunda, ama amacıma ulaştım! Kestim sesini ibnenin!

Çalıştıralı yarım saat oluyor, sessiz sedasız duruyor karşımda. Derinden bi vızlıyor sadece. İlk kucağıma aldığımdaki o içten vızıltı... Aşkımızı tazeledik lan, savaş bitti artık!

O kadar abartıp, allayıp pullayıp yazdığım bu yazı tam olarak şu cümleye tekabül ediyor; "laptopumun fanını temizledim". Sadece öyle yazsam olmazdı ama di mi?

3 homurtu:

~Gaen~ dedi ki...

bizim düdüğünkine de nem önleyici boncuk kaçmış...sanırsın biri bunu düdüklüyor.

Dr.Ceykıl dedi ki...

nem önleyici boncuk ne lan :s

~Gaen~ dedi ki...

ya minik bi torbanın içine dolduruyorlar ya gülüm "do not eat" yazıyolar üstüne de sanki laptop çantasından şeker çıkıcak diye bir beklentisi var insanların.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum