Bored To Death

Esas diziler başlamadan önce can sıkıntısı giderici olarak bir kaç kısa dizi izledim. Blue Montain State de onlardan biriydi mesela. Bu sefer tavsiye edeceğim dizi de Bored To Death.

Afişten de anlayabileceğiniz üzere alkol ve aksiyon barındırıyor. Kahramanımız Jonathan Ames (Jason Schwartzman) alkolik bir keş. Aynı zamanda yazar. Kötü alışkanlıkları yüzünden sevgilisi tarafından terkedilince, Craig's List'e "lisansı olmayan, makul ücretli özel dedektif"lik ilanı bırakıyor. Okuduğu polisiye romanlardan yola çıkarak, yarak kürek davaları çözmeye çalışıyor (Yarak küreği biraz açacak olursak, bir bölümde komşunun çocuğunun çalınan kaykayını arıyor, başka bir bölümde ise sperm çalan lezbiyen bir çifti bulmaya çalışıyor.. vs.vs.).

Bu arada diziden öğrendiğim en yararlı bilgi, alkolü azaltmaya çalışırsam beyaz şarap içmem gerektiği kısmıydı.

Diğer karakterlere geçecek olursak, kendisiyle aynı özelliklere sahip, artı olarak da hatun mıknatısı ihtiyar kurt bir patronu var. En yakın arkadaşı rolünü de The Hangover'dan gözünüzün ısıracağı ("nereden biliyorum ben bu adamı lan?" diye düşünme diye söyledim. dev hizmet.) Zach Galifianakis almış. O da resim çiziktiriyor. 3 karakter de birbiriyle yakın özelliklere sahip.

Çeviriyi eşekherif yapmış. Çok da iyi yapmış. Her ne kadar bir anlam ifade etmese de, buradan tebrik ediyorum kendisini. 2. sezonu 26 Eylül'de başladı bi de. İzleyin işte.

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum