O değil de;

Son anketi yapmamın tek sebebi eğlenmekti. Eğlendim de. Bir bakıyorum 5 oy almış 4. şık, iki saat sonra tekrar bakıyorum hemen değişmiş oy. Bi bakıyorum 7 oy almış, sonra düşmüş 3e 4e... Valla çok eğlendim lan. Jeton sesi buralara kadar geldi hani.

3 homurtu:

Atölye Senatör'ü dedi ki...

Herzaman dikdörtgen olmuyo la header bazen kare oluo bazı manyaklar var üçgen bile yapıo o derece.

Dr.Ceykıl dedi ki...

benim ki dikdörtgen hacı, gerisi enterese etmez beni :)

Atölye Senatör'ü dedi ki...

Öyle tabi :D Bak mesela benimkide kendine göre bi dik dörtgenligi var kendine özgü takılıyor mesela.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum