uuu beybi beybi its a vaaaylld vörlld :/

Hiç bi dizinin finalini beğenmedim, Skins'in 1. sezon finali kadar... Aaa evet, bu ara Skins'e sardım (bilgi al & izle). Sardırılacak bir dizi cidden. Tek kusuru, İngiliz dizisi olması. O İngilizce konuşmayı bilmeyen İngilizler yok mu, öldürüyor beni.. Ama Skins, "İngiliz Olmalarına Rağmen İzlenmesi Gereken Şeyler" listemde, Coupling'in uzun zamandır koruduğu birinciliği elinden aldı.

Son derece küfürlü ve memeli geçen dizi, 16-17 yaşlarındaki problemli karakterleri anlatıyor. En kuğl (:s) olanından, en eziğine, müslümanından, gayine bir sürü problemli çocuk var. Her bölümde, farklı bir karakteri tanıtıyorlar ve her bölümde farklı bir karaktere bağlandığınızı hissediyorsunuz. En azından böyle oldu bende.

Neyse, eğer Aşk-ı Memnu'vari dizilere saran tiplerden değilseniz, cidden izlemelisiniz Skins'i. Şiddetle öneriyorum. İzlemeyenler için video spoiler içeriyor söyleyeyim, ama 1. dakikadan sonra pek de spoiler içerikli birşey yok.

7 homurtu:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler izleyeceğim.

Dr.Ceykıl dedi ki...

Rica ederim. 2.sezona da bomba gibi girmişler.

Adsız dedi ki...

16-17 yasında sorunlu tipler :D sende izliyosun değişik geldi

Dr.Ceykıl dedi ki...

niye değişik geldi ki?

dı best endı biiğst annovn dedi ki...

aşk-ı memnu bir kült tamam mıaaağğ ayrıca ezel çok kıral bi dizidir.öyle ileri geri konuşma orda burda alırız façanı aşağa ona göre! ONZBÇ (ON NUMARA ZEYTİN BURNU ÇOCUU)AYRICA;
BENİ ANLAYAN SUSSUN.aNLAMAYAN UZASIN!

yılaaan.. çok ciks laf dimi kankhaaa

Dr.Ceykıl dedi ki...

ne desem bilemedim ben.. :D

dı best endı biiğst annovn dedi ki...

o değilde zeytinburnu ayrı yazılmaz de bence de öğreniyim falan..ajan ne yapmışım la ben öyle kafam mı güzelmiş ki acaba?

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum