lanlanlan?!

deli gibi yazasım var ama bi türlü toparlayamıyorum kafamı. bir ordan giriyorum bir ordan giriyorum, sonra siliyorum alayını. sinirim bozuldu anasını satiyim.
yazmak isteyip de yazamamak ne kadar sinir bozucu biliyo musun? muhtemelen biliyosundur, sen de bloggersın zira. haftalardır bi hikaye denemesi yazayım diyorum, ya konu buluyorum işleyemiyorum, ya da yazdıktan sonra "hasiktir, bilmemkiminfilmi'nin aynısı olmuş lan bu :|" diyip siliyorum.
niye yazamıyorum lan? niye?!

3 homurtu:

SidikLi Kontes dedi ki...

ya banada oluyor. farklı birşeyler çıkarıyım diyorum sonuna doğru saçma karışık anlamsız birşeyler çıkıyo.tek birşeyde odaklascaksın yada aklına geldikçe not alıcaksın ben öyle yapıyorum artık.

Burası benim evimmiş meğersem dedi ki...

yazamazsın tabi dötelek bensiz buluşursanız daha çok yazamazsın:D lanetim üstünüzde:d

Dr.Ceykıl dedi ki...

@nerry, nick değiştirip durma lan. şaşırıyorum :| dur geliyo yeni yazı, feci ekşın yaşadım dün gece.
@begüm, geldin de çağırmadık mı laaaahhnn, kızarım! :p

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum