Yerim seni Debbie

İngilizce grammer bilgimi geliştiren, "unbe-fucking-lievable","abso-fucking-lutely" gibi bir olguyu öğreten, dilini yediğimin Debrası... Debra için izliyorum Dexter'ı desem yalan söylemiş olurum tamam ama, hatun bariz mutlu ediyo lan beni. Aptal bi sırıtma geliyo yüzüme görünce, daha doğrusu duyunca. Yoksa görmelik pek bişeyi yok.

Ulan şöyle bi hatun bulamadım gitti. Hepsinde bi ahlak masası mensubu tripleri, hepsinde bi "ay düzgün konuş benimle" bağlacı... Lan iki rekat küfretseniz ölür müsünüz?

Kaç yaşından sonra oluyosunuz bilemedim gitti. Biri çıksa dese "30undan önce cacık olmuyo hacım bunlardan", bekliycem olsunlar diye. Onu diyen de yok, o bakımdan şafak karanlık diyip siktirediyorum. Gerçi 30 yaş alt limiti koysalar şafak yine karanlık da, neyse. Bayramda babamla konuştum, okul bitince gidicem yerleşicem bodruma diye. Kenara çekilmek için erken değil mi dedi. Erken merken, napiyim? Keseyi düzeltip, 3-4 hatunla mı takılayım? Biri küfretsin, biri salak olmasın, biri ugg giymesin...

Feci garezim var, öyle böyle değil. Bir sürü yazacağım şey var ama yazamıyorum, iki karalayıp siliyorum. Blogger'ın kadın kasabı olcam yoksa. Hayır, seksist de değilim ama harbi çok öküzleme özellikleri var lan dişilerin. Ciddiyim.

17 homurtu:

Adsız dedi ki...

allah için senden daha ii bi yazı beklerdm ceykıl :D resmen aşaladın bizi lan :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

etrafımdakilere hitaben yazdım, zaten görmediğimi yazamam. şanssızım be nerry, nerde defolu orda ben :D

Griffith dedi ki...

Kimi kadınların küfürleri çok zamansız ve yapmacık olabiliyor.Ama bu Debra çok yerinde ve doğal küfrediyor be kardeşim."Holymotherfuck" diyen ağzını yirim ben onun.

BigaripWomen dedi ki...

Anam bende onun hastasıyım ya lan :) Yeni izlemeye başladım ama ossun hastasıyım işte :)

Ya dohturum bende hemcinslerimi eleştirmekten afaroz edilesi durumdayım haaa nolcak lan bu dişilerin hali :)) Yo kendimden şüphe edicem yakında içimde bastırılmış erkeksi duygularmı var nedir :Pp Oha çüş yok öle bişe şaka :))

Adsız dedi ki...

etrafındakilerse sorun yok :D üstüme alınmıorum ceykıl ;)

Dr.Ceykıl dedi ki...

bgw, ilk sezonun başlarında çok ezik takılıyor, ilerde bi açılıp saçılıyor var ya off off :D
muhahah, cidden var genelde bi problem :D yoksa biz normaliğz :D

nerry, yok yok alınma üstüne :)

Adsız dedi ki...

ceykıl tamam dişilere bir aşağılama var ama doğru yazmışsın. bir de şöyle düşün küfretse ya ceykıl bi siktir git oluuum yaa dese sana mutlu olacak mısın? ben şahsen toplum beni yargılamasın aşağılamasın sen ne biçim kızsın erkek fatma demesin diye küfredemiyorum:S

Dr.Ceykıl dedi ki...

"siktir git ceykıl" derse inan daha samimi olduğunu düşünürüm. canım cicim der gibi küfredebilmek lazım. sonuçta ikisi de farklı hissiyatların, düşüncelerin dışavurumu. kıvırmadan söylemek lazım.

o deil de, siktiret toplumu zaten. sadece erkekler küfreder, kadınlar nezaket timsali olmak zorundadırlar diye bi kural yok. toplumu düşünerek yaşarsan bi bok olmaz zaten :) "aman ne diyecekler" korkusu fecidir. insanı bisürü şeyden alıkoyar.

Adsız dedi ki...

sen etraftakiler ne dicek diye yaşıosan hiç yasama adsız :D

BigaripWomen dedi ki...

Anammm hararetli tartışma var :Pp
Doktur ve nerry timam haklısınız etraftakiler ne diycek diye yaşanmaz ama..
Şimdi ben küfür etmeyi severim ama anasını sattııımınn ortamı olması lazım bak mesela burda çoo rahat küfredebiliyorum :) Ama annemin babamın yanında "hassiittir lann" diyemiyorum oha felen oluyolar kıyamıyorum :D ya da ne bilim olgun baağyanların yanında da küfredemiyorum, ana avrat düz gidemiyorum ayıp oluyo sonra etiketliyolar yollu diye, üzülüyorum :Pp :))) Adsız'ın durumu da benzer hani sadece erkekler küfredebilir anlayışı hakim.A.q böle anlayışın diyesim geliyo neye neyle koyuyosun derler diye diyemiyorum.öyle işte :))

Dr.Ceykıl dedi ki...

tabiki öyle, toplum bok yesin diyip sokakta ana avrat küfrederek gezmiyorum ben de. benim anlatmak istediğim, samimi bi ortamda koyduğum zaman falan "ayy terbiyeli konuş" diyen insanevlatlarından tiksindiğim. ortamı sikmekten başka bişeye yaramıyorlar. "ben anamın babamın yanında bile küfredebiliyorsam, onlara noluyor?" diye düşünüyorum şahsen.

By.deliprofesor dedi ki...

ceykıl öyle deme ben kız arkadaşlarıyla koy götüne rahvan gitsin cinsinden gördüm. ne oluyo lan dedim o küfürleri duyunca bunları benim söylemem gerekirdi felan oldum. bi de ne dir bu ugg mallığı allah aşkına bahsetmiştim blogumda.

Adsız dedi ki...

BigaripWomen
:D ya bizde raht olcaksın derken büyüklernn yannda zaten saygı çercevesnde ol aynen öle devm et diorz :D böle bi blogda istedini söleyebilrsn mesela :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

gzmy; alışkanlık meselesi demek ki. ben öyle hatunlar görünce rahat hissediyorum, garipsemiyorum. öylesine alışmışım demek ki, başka türlü olduğu zaman garipsiyorum. küfretmek normal geliyor, herkes edebilir (ki etmelidir de :)).

Burası benim evimmiş meğersem dedi ki...

evet lise 2de şeyda ve benm yanımda çevirdğiniz muhabbetler ve bizimde hoıcbjhdvcb diyip dinlememiz geldi.hacı o deilde asla sevdiğim hoşlandığım çocuun yanında küfür etmem ama sizin yanınızda..onu anlatmama gerek yok bilion zaten.cinsmiyiz la biz??

Dr.Ceykıl dedi ki...

benim yanımda ediyosun ya yavrum? hayır, bana karşı boş olmadığını biliyorum, niye elaleme yanlış bilgiler veriyosun. sırf beklenti içerisindesin diye evlilik bile teklif ettim lan sana. tamam annenin mantılarının da etkisi var bu teklifim de ama, var işte karşılıklı bişeyler :p

cins? biz normaliz onlar cins :D

Burası benim evimmiş meğersem dedi ki...

evet kimse almazsa beni teklifini değerlendircem:D sabah aşkam küfrederz ozaman:D

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum