Senin yüzüne nooolmuş?

Eski tasarımdan gına geldi, hep aynı hep aynı sıktı. Bi de ben orjinalimde büyük yazılı, hayvan gibi tasarımları sevmem. Niye öyle bir tema kullandıysam anlamadım gitti.. Neyse, ben bu durumu sana;
- Yeni yıl, yeni tasarım
- 70. yazım şerefine yep yeni bir tasarım
- Doğum günümün 25. günü namına yaptığım bir değişiklik
- Kendime yeni bir ben lağğzım
..
....
.......
şeklinde çeşitli bahanelerle kaktırabilirdim. Ama yapmıyorum, kıymetimi bil.

Bu değişikliği umursuyormuşsun gibi yaparak, neler yaptığımı anlatıcam. Buradaki temayı sömürdüm/editledim/hacıladım... Temanın orjinal haline bakınca "woooaahhheyyttt!! amma değişmiş" dediğini biliyorum. Görsel boklar olmayınca tasarım tasarım değilmiş gibi geldiği için, bi iki tane resim lazım diye düşündüm. Deviantart'ta alkolle ilgili resimler arattım. AAAAAAA!! bi de ne göreyim?! 3-5 dallama, alkol karşıtı afişler mafişler yapmışlar. "Ben gösteririm lan size" diyerekten, resimleri çaldım, kestim biçtim. Headerdaki "everybody has different emergency exits" yazan resmin orjinali ahanda şudur. Footerdaki "lose your mind. drink animally." yazan görselin orjinali de şudur. Footerdaki dalga çok hoşuma gitti, tişörte falan bastırabilirim her an :)

Sayfanın tepesindeki "tam o sırada x blogunda y yazısı varmış" yazan aparatı kaldırdım. Onun yerine bloglarımın linklerini koydum menüye daha seksi oldu.

Eee sen ne diyosun bu konu hakkında?

2 homurtu:

Adsız dedi ki...

aha benim çok hoşuma gitti tema süper olmuş.şu deiştirmiş olduğun yazı on numara tshrte bastr :D

Dr.Ceykıl dedi ki...

sağol nerry, ben de çok beğendim. "bunu ben mi yaptım" diye diye hayran oldum kendime :p

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum