İtirafım var Hakim Bey #7

  • Küçükken, motocrossçu herifleri izleyip izleyip, apartmanın arkasındaki kömür tozu yığınının üzerinden küçük bisikletimle atlamaya çalışırdım. Sonuç hep aynı; yüksek kontrastlı bir ben ve sinirli bir anne. Nası atlıyodu şerefsizler, ben niye atlayamıyodum lan! Onlar da düşüp düşüp dayak yiyo muydu acaba?
  • Bi gün birisi çıkıpta yazılarımdan birine "ben bunu tvde xyz programında izlemiştim. arakçı ibne!" diyecek ve ben onun ağzını burnunu kırıcam diye çok korkuyorum. Lan 2 senedir tv izlemiyorum ben, televizyonum yok!  İnsanlık halidir, olabilir, aynı şeyleri düşünebiliriz. Formülü gizli tutulan bi "Ceykıl özütü" yok ki sonuçta.
  • Üreticiler, götüme uygun pantolon üretmekte zorlanır hale gelmişler. Geçen, evin önünde protesto yapıyolardı. "Ceykıl kaç, tazı tut" oynuyolardı, tazı hep tutuyodu. Kırmayayım dedim, yarın spor salonuna gitmeye başlıycam.
  • Msn halkı yavaş yavaş alışıyor adetlerime. Daha şimdiden 3-4 çakal, sadece alkol alırken durumumu uygun yaptığımı çözmüş. O değil de, neden içip içip alkolik olup olmadığımı sınamaya uğraşıyorum lan ben? Ayıkken niye aklıma gelmiyor bu tarz şeyler? Ayıkken anca film izliyim amk...
  • Tüm içeriği "bugün okula gittim. hoca şöyle dedi. sonra tenefüse çıktık" gibi 4-5 cümle ile gününü anlattığı postlardan oluşan sikko blogları hiç sevmiyorum. İnsanların yaşadıkları enteresan olayları okumak gerçekten eğlendiriyor beni fakat sürekli aynı şeyleri yapan insanların, sürekli aynı şeyleri yazmaları beni hayata küstürüyor. Hatta tarih vererek, gün gün hayatını yazan bi eleman var ki.. of of..
  • İnsanların sıradan geçen günlerini, sürekli anlatmasından tiksinmemi sağlayan şey ise bi hatun. "Naptın bugün" gibi klişe bir sohbet başlatma sorusuna, sabah 9 dan o anki saate kadar her türlü detayını vererek, hatta 1 saattir berabersek, son 1 saatini dahi anlatarak cevap veren bi hatun. Haklıyım yani, siz de böyle bir işkenceye maruz kalsaydınız siz de tiksinirdiniz bu tip şeylerden. Kendimi çok pis psikoanaliz ederim, acımam ;)

2 homurtu:

Adsız dedi ki...

tek hatunlarla sınırlı deil bu yha :D erkeklerde yapıyo bunu ee bugün naptın anlat bakalım lan nesini anlatıyım kalktım gittim sctm bnu mu anlatcaz.bildimiz tipk seyler zaten sen benim gün içinde genelde ne yaptımı biliosun nie soruosn anlamıorum bende ceykıl

Dr.Ceykıl dedi ki...

dedim ya, klişe sohbet başlatma sorusudur bu. sıradışı bişey yaptıysan anlatırsın, yapmadıysan "herzamanki gibi","aynı boktan şeyler..", "farklı bişey yok" gibi bi cevap verip aynı soruyu karşıdakine sorarsın. ilkokulda zorla günlük tutturduklarında günlüğe yazdığın gibi bi cevap vermezsin :) maksat biralar gelene kadar iki kelime konuşalım, etrafa bakınmayalım zaten. yoksa bana ne kaç posta tuvalete gittiğinden arkadaşım :D

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum