Spread: 5 dolarlık aşk

Standart uyarımı yapıyor; bu yazının SPREAD filmiyle ilgili son derece pis spoilerlara sahip olduğunu belirtiyorum peşin peşin.

The Butterfly Effect'ten tanıdığımız Ashton Kutcher var başrolde, Nikki adında bi elemanı canlandırıyor. Los Angeles'ta evsiz barksız, hatta beş parasız yaşıyor Nikki. Parasız, kalacak yersiz koca şehirde nasıl yaşanır? Vücudunu satarak. Gerçi Nikki, jigolo olduğunu kabul etmeyen bir karakter. Ona göre "seks yaptığı arkadaşları" var bir sürü. Arkadaşların birbirine yapacağı gibi kucak açıyorlar, hediyeler alıyorlar falan işte, masumane şeyler yani :)

Neyse, karılar kızlar, lüks falan. Alışık olduğumuz bir senaryo var ve tabiki alışık olduğumuz bir şekilde devam ederek Nikki'yi bi hatuna aşık ediyorlar. Tahmin edeceğiniz üzere o hatun da, Nikki'yi tersleyen, elde edilmesi zor hanım kızımız.

Olaylar gelişiyor falan, hatun da fahişe çıkıyor bizim Nikki gibi. Aynı taktikler falan. 2 fahişenin aşkı nasıl olur? Beraber mekanlara giderler, birbirlerini pazarlarlar falan. Enteresan işte. Sonrasında, "ilk seni seviyorum"u hatun söylediği için klasik "iş ciddiye binince afallayan erkek tripleri" görüyoruz, eleman çıkıyor gidiyor evden. Eve döndüğünde hatun bi not bırakmış gitmiş; "New York'a gittim dönücem öptüm kib bye". Ha, hatunun işi de, New York'taki ayrıldığı zengin nişanlısıyla ilgili bişeyler.

Neyse işte, çok uzattım sadede geleyim. Nikki NY'a gidiyor, hatuna evlenme teklif ediyor ve bomba; "Ben zaten evliyim". Hay amınakoyim bu nerden çıktı? O kadar aşk meşk tripleri, sevişmeler, romantizm falan boşaymış. "Boşanırsın" diyor, "Yok lazım bu bana" diyo hatun. Öah be kardeşim yapılır mı bu?! Bu kadar da değil, zengin koca eve geliyor ve hatun ne dese beğenirsiniz? "Marketçi çocuğa bi 5 dolar versene tatlım" ! Anan anan... Anan diyorum kadın!

Hem gülerim hem de meme görürüm falan diye izledim, çileden çıktım lan! Bu ne biçim senaryo olm? Bu ne pervasız kadın? Bu ne dangalak iş laaan? Hadi tamam vuruyorsunuz eyvallah, piyasaya çıkacak satış matış olsun diye, bari öldürmeyin lan! 5 dolar ne amınakoyim? 5 dolar ne ?!?!

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum