Nostalji: Icy Tower

İzmir'de evdeyken can sıkıntısı falan filan derken kardeşimin bilgisayarını açtım. Anam, ne göreyim "Icy Tower" :)) Çocukluğumun oyunu lan :) Teaaaa orta 1deyken oynamıştım en son. Bilgisayar derslerimin vazgeçilmeziydi kendisi.

Bilmeyenler için anlatayım; karakterimiz soldaki sırıtan şebelek. Yaptığı tek şey ise zıplamak. O kadar. Evet, muhteşem bir anlatım oldu, farkındayım hepiniz deli gibi oynamak istiyorsunuz şimdi bu oyunu "ohaaa, hem sırıtıyo hem zıplıyo çok komplike aboooo" diyorsunuz. Ben anlattım mı böyle anlatırım işte lanet olsun (H)

Neyse, daha fazla uzatmayayım, zira oyuna geri dönmem lazım. Buradan kendi sitesine ulaşabilir ve tamamen beleş bir şekilde, vergisiz mergisiz indirebilirsiniz. Ben olsam 3-4$ dan satardım ama işte üretici elemanlar benim kadar paragöz değillermiş. Neyse, bi başlayın bırakamayacaksınız.

2 homurtu:

BİgarİpwoMen dedi ki...

Hatırlattığın iyi oldu diycem de pek iyi olmadı doktorum :) Fena sarıcak yine hissedebiliyyorum..Ama pek tabii çiftlikte hayvan gütmekten iyidir dur sarsın hele :Pp

Dr.Ceykıl dedi ki...

Feci sarıyor valla. Klavyeyi kırdırtacak kadar sinir etme kapasitesi de var tabi. Eblek eblek yerlerde düşüp dellendiriyor adamı.

Eheh kesinlikle daha iyi tarla ekmekten :D

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum