Kategorize Ceykıl


Sürekli bişeyler geliyor aklıma, sürekli yeni blog açasım var. Hali hazırda zaten az blogum yok, o yüzden çekiniyorum da. Şu malak gibi yattığım süre boyunca bi ton blog kapattım kendime. Allah belamı mı versin ille?

Ceykıl'ı yaratma amacım anonim takılabilmekti, beceremedim tabi. Maşallah çevremdeki herkes biliyor Ceykıl olduğumu. Ceykıl'ı öldüreyim, yeni bi karaktere bürüneyim dedim olmadı, vazgeçtim. Ceykıl oldu yani, tanıyanı edeni çoğaldı. Onu öldürüp yeni bi karaktere bürünsem, 3 gün sonra dayanamayıp "Hedehödö aslında Ceykıl" diye yazıcam buraya. Öte yandan Ceykıl dursun, yanına bi de Osman gelsin dedim o da olmadı. Zaten bölünmeye meyilli olan kişiliğimi iyice çoğaltıcam o zaman da. Hatta "Osman da Ceykıl" diyeceğimi de biliyorum bi süre sonra. E şimdi napiyim ben o zaman?

Her boku yazamıyorum buraya, karman çorman bişey oluyo ondan sonra. Zaten genelden ziyade kişisel blog oldu burası. Mesela Sefa Pezevengi'ne yazdıklarımı buraya yazamam, o daha bi tespitmiş bilmemneymiş şeklinde gidiyor. Geyik Dalında Güzel'in içeriğini de çekemem buraya. Tüm kişisel boklarımı da yazamam. E başka yere yazarsam kimse okuyamıycak, o da var :s

Bakıyorum şöyle, millet aylardır yıllardır istikrarlı bi şekilde belli konularda yazmış durmuş. Aferin diyorum, ama ben yapamıyorum ki onu :/ E şimdi meme resmi koyasım geldi mesela, napcam? Buraya koyamam onu, olmaz burda. Burda memenin ne işi var dimi?

Şöyle tek cümlelik postlar da girmek istiyorum arasıra, ama girmiyorum. Sırf onun için de ayrı bi blog mu açayım şimdi? Yok artık. Hayır niye girmiyorum onu da bilmiyorum. Sanki pentagonun sitesi amınakoduğumun blogu. Niye böyle gereksiz triplere giriyosam!

Sikiyim böyle hastalığı ya. 1 haftadır yatıyorum beynim sulandı. Şu düşündüklerime bak...

9 homurtu:

BigaripWomen dedi ki...

Hahahaa sanki pentagonun sitemimiymiş, gopaysık :)

Olm aç bilok milok diycemde bi yerden sonra mide bulantısı yapoor fazlalıklar :) Sonra dellenip hepisini kaparsın ben gibi aman diyim :) Yaz sen tek satırda olsa ben okurum :)))

emretv dedi ki...

aynı endişeleri ben de yaşadım. şu an geldiğim noktaya bak. dünyanın sahibiyim. evet

Dr.Ceykıl dedi ki...

@bgw;
daha önce de senin yorumlarında gördüm, gopaysık ne allasen ya :D çok merak ettim, gugılda 1 tane bile sonuç yok. gugılı bile kitledin yauv:)
ondan da korkuyorum. elhamdülillah maymun iştahlıyız :) okursan yazarım bak ? :)

@emretv;
"koy götüne" mi diyosun yani?

BigaripWomen dedi ki...

Hahah :) Gopaysık; Kopmak manasında az şiveli kendimce uydurduğum zaçmalıklardan biridir dohtur :)

Gugıl bi halt bilmoor bazen :)

Gün Han Selaş dedi ki...

Ne kategorisi ne kuralı lan ? Aç blogger.com'u karşına çıkan ilk "yeni kayıt" tuşuna bas ve kus. Blog dil gibi olmalı, kemik memik olmucak aga.

emretv dedi ki...

koy götüne demiyorum. kogötüne diyorum. bu serilikle.

Mefallit dedi ki...

Öldürme yahu Ceykıl'ı

Dr.Ceykıl dedi ki...

Vazcaydım, aynı şekilde devam edicem.

.. der ve uzaklaşır genç adam dedi ki...

meme resmi koymak istiyorsan durma koy arkadaşım. seni anlarım ve hak veririm.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum