Gidesim var



Canım çok sıkılıyor, öyle böyle değil. Hiç bişey yapasım yok. Gidesim var sadece, buralardan gidesim... Okula gidesim de yok, gitmiyim ben okula. Gereksiz zaten, ne boka yarıycak ki? Git Azeri prof.un sinir bozan derslerine gir, yok vizelere gir, ders mers çalış, ödev yap... Nereye kadar lan? Nereye kadar birşeyler yapmak zorundayım? Biri biter biri başlar.

Son bi boost alıp kıçımı kaldırasım, elimdeki işleri bitirip güzel bir başlangıç yapasım var. Yapasım yok da, olmalı yani, şart, lazım, necessary. Ortalama 1.500~ lira bi gelirim olsa, alıp başımı gidicem. Güneye yerleşeyim istiyorum. Bodrum olabilir bak, kira da ödemem hem. Tüm paramı yemek, internet, sigara ve alkol gibi zorunlu ihtiyaçlarıma yatırırım. Ama o zaman da ailemle aram bozulur. Yada nası olsa param var diyip, Olimpus'a falan yerleşeyim. Tekno-yaban olayım.

Geçen sene de vardı bu isteksizlik durumu ama bu kadar şiddetli değildi, böyle uzun sürmemişti. Her sene level mı atlıyorum lan acaba? Mesela yeni insanlarla tanışmak istemiyorum reel hayatta. Tahammülüm gözle görülür bi şekilde azaldı, çok çabuk soğuyorum. Net öyle değil ama, insanların profil sayfaları var. Takır takır yazmışlar, şıp diye okuyosun herşeyi öğreniyosun. Profil sayfasını geçtim, keywordleri verseler onlar bile yeter bana. Ama yok, illa uzuuuuuuuuun bi tanıma evresi geçirmek lazım. O yüzden istemiyorum yeni insanlar. Sadece yakın arkadaşlarımın arkadaşlarıyla tanışıyorum, onlar da ön elemeyi geçmiş sayılıyorlar bi bakıma, o yüzden yani.

20 yaşında gibi değil de, 50 yaşında gibi yaşayayım istiyorum. Kimseye bağlı olmayan, askerlik, okul, iş gibi problemleri olmayan birisi olayım istiyorum. Hayalini kurduğum emekliliği istiyorum lan işte, başka bişey yok. Lebowski gibi olayım, 2 tane arkadaşım olsun, hergün içeyim sıçayım, bowling falan oynayayım, kadın dırdırı da olmasın. Ne güzel olurdu lan.

İşin enteresan kısmı (kötüsü de olabilir bakış açısına göre), ne çevremde çok insan olmaması, ne de evden çıkmamam rahatsız etmiyor beni. Nötrüm bu konuda bariz. İstekliyim bile denilebilir. Dediğim gibi bakış açısına göre bu kısım enteresanlıktan ziyade "işin kötüsü" olarak nitelendirilebilir. Yakınımdakiler sağolsunlar endişe ediyorlar falan. Çözüm üretmeye çalışıyorlar, tespitler yapıyorlar, teoriler üretiyorlar. En enteresanı da bi ilişkiye ihtiyacım olduğunu söylemeleriydi mesela (böyle demediler tabi. "karı lazım sana hacı" dediler). Yok daha neler, zaten canım sıkılıyor bi de hatun dırdırı mı çekicem? Gereksiz tripler, saçma sapan beklentiler falan... Hayır bi de çok prensip sahibi (çoğunluk tarafından kabul görmüş şeyler) olacak, al başına belayı. "Okula git, gir derslerine", "daha fazla içme artık", "sigarayı artırdın mı sen?", "gece gece ne yemeği?"... OOOFFF daral geldi lan! Düşüncesi bile kötü.

Cin min mi girdi lan acaba bana? Tanıdık exorcist falan varsa, bi iletişelim, aldırayım içimdekini.
♫Infected Mushroom - In Front of Me (buradan indirebilirsin)

5 homurtu:

bgwm dedi ki...

Aha sende sonbahar vakası geçiriyosun doktor :) Herkeste bi gitme isteği bu ne lan! Otur oturduun yerde 50 yaşında hayallerine kavuşursun böylelikle.. :)

Dr.Ceykıl dedi ki...

sonbaharla kısıtlı kalacakmış gibi gelmiyor bana. ahah oturuyorum zaten, yaptığım başka bişey yok epeydir :))

E. dedi ki...

İç karartıcı.

dı best endı biiğst annovn dedi ki...

bak ceykıl hatun milleti dırdır ve tripten hamuru olan bir tür değildir ve bunu düşünen erkek neslinin tükenmesi ne zaman gerçekleşicek bilmiyorum.ama değil boğlum(izmit ağzıdır buda) kızlar iyidir ajan sana olmuşu denk gelmemiş sadece.. bide gereksiz bunalımlara mahal verme git okuluna yazıktır..

Dr.Ceykıl dedi ki...

arkadaş kaldığın sürece ne dırdırları ne de tripleri oluyor. çok eğlenceli bi türler hatta bu koşul sağlandığında (kız arkadaşlarım, erkek arkadaşlarımdan çoktur bunu da belirteyim). fakat en eğlenceli, en "kafa" kızlar bile aşk meşk mevzusuna giriş yaptığı zaman, dırdırı opsiyonel tribi zorunlu bir hale bürünüyorlar. dolayısıyla inanıyorum ki hamurlarında var bu olaylar, sadece belli koşullarda belli ediyorlar :)

bu yüzden her türlü dişiyle arkadaş kalmak gibi bi prensip edindim kendime, uzun süre de çiğnemeye niyetim yok.

(boğlum'un nereye ait olduğunu bilmiyodum ama kullanıyodum ben de, sağol)

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum