Sen benim kim olduğumu biliyor musun?

Ziyaret istatistiklerine bakarken, bugün bilgisayarcının yerinden baya bi gelen olduğunu farkettim (ki epeydir gelen giden yoktu oradan). "Yoksaa... Yoksa..?!?" diyerekten girdim siteye ve bir de ne göreyim? Blogumu 3. seçmişler :))

Yarışmaya katılırken, hiç ümidim yoktu açıkçası (hatta başvuruyu, gece 11-12 gibi bünyede kâfi miktarda alkol varken yapmıştım). O kadar blogun arasında şansım olduğunu düşünmüyordum, aralarında ilgiyle takip ettiklerim falan var mesela. Görünce gerçekten şaşırdım (başvurumu onayladıklarında da şaşırmıştım aslında. zira konsept/üslup açısından burasına benzeyen başka blog görmedim ben katılanlar arasında).

Tam şoku atlatmıştım ki, telefon çaldı. Gizli numara. Açtım "Ceykılcım kop gel, dehşet bi organizasyon hazırladık. Bira ücretsiz, öğrenci kartını gösterene bira başı 2 lira veriyoruz." dedi bi ses. Koptum gittim, kapıda bi laptop var, ekranı kararmış. Touchpadi dürttüm, direk blogger.com login sayfası açıldı. Giriş yaptım, onaylandı demesiyle, 2 tane süper minili hatunun kapıyı açıp "Biz de sizi bekliyorduk Ceykıl Bey, buyrun içeri" demesi bir oldu. Salyalarımı silip, dilimi içeri aldıktan sonra, içeri daldım. Oha bi ortam var bi ortam, sormayın. Meğer bana özelmiş parti, diğer insanları arka kapıdan sokarken beni laptoplu techizatla karşılamışlar. "Seçilmiş kişi o, nası gireceğini bilir" demişler. 2 tane 2. var mesela, onları bile arka kapıdan almışlar lan o derece :)

Du iki fotoğraf ekliyim de, merakınızı gidereyim.

1 homurtu:

Adsız dedi ki...

Helal kardeşim.Büyüksün be!

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum