Olabilemez aybalam!

+ seeenin iiinci satiri jiiiiinci sütunu ...
- ji ne amınakoyim ya?
+ ... abir bebir sebir... jibir ...
- bak yine ji diyo ya. yeter lan! ebenisikim!!!
+ ... öyle de olabiler tabi. nolar öyle olarsa? ...
- hay !?

Bugünkü "Matrisler Kuramı" dersinden bir kesit. 3 saat arka arkaya -henüz daha matrisin ne olduğunu çözememişken- Azeri bir hocadan matris öğrenmek hiç de kolay değil. İlk başta cümle içindeki "olar"lar, "yapılabiler"ler eğlenceli geliyordu fakat şimdi... O "jiii" diyen ağzını kırmak istiyorum! Hayır, "be" diyebilen bir insan, yıllardır Türkiye'de olan bir insan, nasıl "je" diyemez onu anlayamıyorum. Ji ne amınakoyim ya? Ji ne?!

"Kulaklıkları takıp, müzik dinleyerek tahtaya yazılanları takip etsem" diyorum, o da olmuyor. Biçimsiz yazıyor, harfler çük kadar. Söyledikleriyle senkron gidilmezse yazıları da okunmuyor. Bi de silik yazıyor ki ölüm. Adam ölmüş de haberi yok, tebeşir tutacak takaati kalmamış hala ders veriyor. Ben olsam bi 20-25 sene önce emekli olurdum heralde. Evinde, sallanan koltuğun üzerinde gazete okumak, götü yaymak varken, hangi akla hizmet bu işlere kalkışıyor anlayamıyorum.

Tamam, benim de vocabularyyi vokabulari diye telaffuz ettiğim zamanlar oldu. Hala, ana dili ingilizce olan birisiyle konuşurken beynini sikiyorumdur. Ama kalkıp da, İngiltere'de konferanslar düzenlemiyorum, büyük bi kitleye işkence yapmıyorum. Yurtdışında okumak tamam da, ders vermek ne iş? Tasvip etmiyorum hiç.

İşin kötü tarafı, aynı hoca 2 ayrı dersime giriyor, haftada 7 saat toplam. Bakü'de mi okuyorum lan ben? Hayret bişey...

"Zibil vaaaağr?"

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum