İtirafım var Hakim Bey #4

  • 4 sene önce uzatmalı kankimden (oku lan bunu!) yediğim yeşil clipperdan sonra clipper manyağı oldum. Yiyebildiğimi yiyor, yiyemediğimi parası neyse satın alıyorum. İyi güzel de, bi de kaybetmesem on numara olacak.
  • Az önce, alemin en karanlık php dosyalarını tek çırpıda kapattım blog. Önüme çuvalla para serdiler ve benden tek istedikleri blog mlog unutup işime bakmamdı. Ama ben seni seçtim be blog. Ahh blog ahhh... Ne güzel adın var senin... (hönk!)
  • Keyif için içmeyi öğretin bi ara bana. Unuttum, çok oldu içip de "disco disco good good" demeyeli. Sürekli bi melankoliklik, bi "bana kaderimin bi oyunu mu bu" tripleri. Halbuki oyun moyun da yok ha ortalıkta. "Acı en güzel mezedir" tezimi doğruluyor sanırım bu durum. Du bunu Pezeveng'e yazayım ben bi ara.
  • Farid Farjad diye bi adam var. Keman virtüözü oluyor kendisi. Çok pratik müzikleri var, teknolojiyi yakalamış. Ürünlerine "dinle-öl" diyoruz biz. Biz derken, ben yani.
  • Bir yanım "Rusça öğren da da da" diyor, öbür yanım "İspanyolca daha iyi sinyorum ceykılım" diyor. Parantez içi ise (ulan sen daha İngilizce cümle kurmakta zorlanıyorsun mal) diyor. Napacağımı bilemedim. Rusları da seviyorum, Latinleri de. Soğuğu da seviyorum, sıcağı da. Ama sanki Meksika'ya gidip böyle derme çatma bi kulübe alsam, ağzımda sigaram bi hamakta takılsam tüm gün, yanımda bi kasa Mariachi olsa falan daha iyi olurmuş gibi geliyor. Napayım ey ahali?
  • Hiç trene binmedim lan ben. Bi ara deneyeyim diyorum ama uzun sürecek diye vazcayıyorum. Otobüs benim gibi adam için çok rahatsız, küçük. Trenle ise çok uzun sürüyor Eskişehir - İzmir arası. Böyle bir ikilem içerisindeyim. (Gün gelecek bu tarz sorunlarım mim olacak, herkes blogunda Ceykılın derdine derman arayacak nıhahaha)
İzmir'e gidicem birazdan. Hazırlık mazırlık, o yüzden kısa kesiyorum bu sefer. Sıradaki yazı daha bi dolu olacak, telafi edicem (umarım). Ha bu arada bununla birlikte 40 yazım ve toplamda 30 takipçim var. Düz sayı olunca mutlu oluyor insan (10 kişi birden takip listemden çekilirse üzülürüm tabi o ayrı)

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum