That's fuckin' teamwork!

Dikkat ettim de, sürekli "arkadaş! böyle de olmaz ki.. hede hödö.. bıdı bıdı.." diye giriyorum bi kaç yazıdır mevzuya. Muhtemelen "mal galiba.." diyosunuzdur. Ama napayım? Anlatacak kimse yok, serzenecek yer arıyorum buraya yazıyorum. Yazık banaaağğğğğ... Şaka lan, yazık mazık değil vurun kahpeye! Oha bu da çok oldu :/ Neyse, sıradan olmayan, konuyla da alakalı olmayan bi girişten sonra mevzuya gelelim.

Şimdi ben bu aşk meşk olaylarında tarafların birbirlerine destek çıkması taraftarıyım tamam mı (taraflar maraflar... kuğl oldu bu cümle)? Nitekim, bi türlü bu konuda benimle aynı düşünceleri paylaşan bi hatun kişisine rastlayamadım abicim. Hayatıma şekil verdiğim, kıymetli tercihlerimi eleştirmeden "ben yanındayım" diyeni olmadı hiç. Ama her daim benim yanlarında olmam gerekti.

Bu mevzular çok garip mevzular zaten. Trip atar, kızarsın, "üstüme gelme" der. Yine trip atar, taktik değiştirip canım cicim dersin, o zaman da yavşak konumuna düşürür, erkek değilmişsin gibi hissettirir. "Ateşimiz söndü Necmi" der, "osurayım da canlansın" da diyemezsin. Ne lan bu?

Arkadaş, nasıl bi canlı türü kendisine kızılmasından, bağrılmasından hoşlanır ya? Ateşi harlayan şey benim küfürlerimse, hepinizle aşk yaşardık olm ("olm" bi hitap şekli, tercih değil)!

Son zamanlarda yaşadıklarım ve bu sabah dinlediğim "Tenacious D - Fuck her Gently" isimli şarkı beni bu düşüncelere sürükledi. o şarkıdan yola çıkarak bu kadar duygusal(!), bu kadar içten bi yazı yazabildiğim için tapıyorum bana. Şarkıyı dinleyin, düşüncelerinizi yazın lan siz de! MİM olsun bu size...

Mefallit'e teşekkürler...

2 homurtu:

dı best endı biiğst annovn dedi ki...

şarkı taş. bu yazıyı bende devam ettirmek istiyorum.evet.çok değişik şeyler bunlar.

Dr.Ceykıl dedi ki...

başka bir insanevladının görüşü nasıl bu mevzuda merak etmiyor değilim. bekliyoruz efenim.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum