İçten pazarlıklı 2 film: Fatso ve Teeth

Bu yazı, Fatso ve Teeth filmleri hakkında accayip derecede spoiler içermektedir. Öyle böyle spoiler değil, mevzuya direk filmin sonundan giricem. Haberiniz olsun. Sonra küfretmeyin ok?

Korku ve gerilim filmlerini seven bir insanım. Uzun süre bu tarz filmler izleyen kişiler, zamanla kaşarlanıp "hah şimdi arkandan böğürtlen görünümlü insanyiyen patlıcan çıkıcak... 1..2...3.. hah çıktı aferin" moduna giriyorlar ki, çok kötü bi durum bu. Ulan korkutmayan korku filmi mi olur? Oluyor işte. Korku filmlerinden korkamadığımı farkettikten sonra, farklı türleri izlemeye başladım

Geçen sene izlediğim Teeth, beni çok derinden etkilemişti mesela. Korku filmi değil orjinalinde. Bekareti savunan bi hatun var, bi de ona çakmaya çalışan bi ton erkek insanı... Hal böyle olunca "ooo çakış var lan" diyerek büyük bi hevesle filmi izlemeye başladım (ki izlemez olaydım). Hatunda vagina dentata denen bi mevzu var. Olay sırasında kendini huzursuz hissederse, milletin çükünü kopartıveriyor. Filmin sonuna kadar bekledim, belki bırakır bu bağımlılığını mutlu mesut sevişirler diye. Yok abicim, hatun kendini "pipi avcısı" ilan etti. Milleti azdırıp azdırıp pipilerini köklüyor. Filmi izlerken dehşete düştüm, koltuğa yapıştım resmen. Pipim içime saklandı ya, o derece. Bi daha öldürsen izlemem o filmi, ulaşabildiğim bütün erkek insanlarının da izlemesini engellerim. Bu ne lan böyle? Filmin girişine uyarı koyun kardeşim "pipi kesiyoruz biz" diye. Öyle 18+ demekle olmuyor, 18 yaşından sonra pipisi olmuyo mu insanların? Allah allah ya..

Aynı şekilde içten pazarlıklı olan, başka bir filmimiz Fatso'yu da geçenlerde izledim. Film gayet eğlenceli aslında. İzlerken çok güldüm. Mevzu şöyle; başrolde şişko, asosyal ve aseksüel bi malaka var. Alışverişe gider, kasiyeri görünce sertleşir. Sokağa çıkar, çimlerde koşuşturan hatunları görür sertleşir. Sonra doğru eve, malum. Hayatı böyle geçerken, böyle miniminnacık şirin mi şirin bi hatuncan bunun evinde bi odayı kiralar. Ondan sonra zaten "biz avrupalılar çok sevişiriz olm" mesajı veren bi kurgu. Bizim tombul sosis, vitrinlere bakmakla idare ediyor tabi film boyunca :) O bakımdan çok eğlenceli sahnelerle karşılaşabiliyorsunuz. Derken, filmin sonunda amcamın kafasının tası atıyor. "Yeter lan, nedir senden çektiğim!" diyor ve kendi elcağızlarıyla kesiyor pipisini. Var mı abi böyle bi vahşet ya? Film bitince içimde ufak bi burukluk vardı.

Neyse yattım sonra. Hayatımın en kral ıslak rüyalarından birini gördüm. Muhteşemdi lan. Derkeeeeen, rüyanın sonunda ben de kestim pipimi. Uyandım sonra, kan ter içinde kalmışım (abartmıyorum). Ulan nasıl korkmuşum, nasıl içerlemişim anlamadım. Haftalardır rüya görmüyorum, sonunda kral bi rüya görmüşüm onun da sonuna bak. Off offf...

Burdan senaristlere sesleniyorum; "nolur böyle pipi kesmeli, hadımlı madımlı senaryolar yazmayın". Yapımcılara da sesleniyorum; "hadi senarist yazmıştır, siz para verip de çekmeyin bu filmi lütfen". Son olarak da erkek oyunculara sesleniyorum "olm malmısınız ya, niye pipinizin kesildiği filmlerde oynuyorsunuz?! silkelenin ve kendinize gelin rica ediyorum". Böyle içten pazarlıklı filmlerden nefret ediyorum. Filmin sonunda izleyiciyi şaşırtıcaz diye bokunu çıkartıyorlar işin.

6 homurtu:

Adsız dedi ki...

=))
siz bir mizah dergisinde falan yazıyor musunuz?

Doktor Ceykıl dedi ki...

keşfedileceğim günü bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

zaman geçiyor...
geç olmaz umarım...
(=

Doktor Ceykıl dedi ki...

geç olursa da canımız sağolsun yahu :) hobiyken daha iyidir belki.

Adsız dedi ki...

belki de..(=

Adsız dedi ki...

İzlemeyi düşünüyorum şu filmleri

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum