Bak şu Allah'ın işine

"Bizim Bi' Arkadaş" kategorisinin vazgeçilmezi, lojistik destekçisi bizim bi' dişi arkadaş geçenlerde yine yardı geçti.

Malum okul başladı, ders seçimi falan yapıyoruz. Bu dişi şahısla bi arkadaşım öğrenci sistemindeki şifrelerini veriyorlar birbirlerine, ders programlarını kapıştıracaklar falan. Diyalog aynen şöyle;

bizim bi' dişi arkadaş: kullanıcı adım fasafiso şifrem de y2z29k
bi arkadaşım: tamamdır benimm kullanıcı adım hebele, şifrem de komandante1534
bbda: oha lan adalet mi bu? bana rasgele karakterlerden bi şifre geldi, herife cillop gibi şifre gelmiş :@
ba: ahahah, muhahah, malsın biliyosun dimi :D ?

Bu diyalogun üzerine, kendisine hesap makinesi dahi kullanmamasını söyledim. Zira hesap makinesiyle "leblebi" yazılabileceğini söyleseydim, hata vereceğine eminim. O yüzden fazla ezmeden, kızcağızın akıl sağlığını düşünerekten teknoloji yasağı koydum kendisine.

0 homurtu:

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum