İliğime kadar sömürdün lan!

Şu eski sevgilinin araması mevzusuna çok kıl oluyorum lan. Harbi öyle böyle değil, feci kıl oluyorum. Zaten mevcut olmayan dengemin ağzına sıçıyor. Geçenlerde mesaj attığından bahsetmiştim. Hatta sonunda da terslediğim için kendi kendime kızmıştım. Terslemek değil de, ilgisizlik diyelim. Ertesi gün başka bi mallık yapıp havadan sudan 2 mesaj atıp giriş yaptıktan sonra "neyse dün yazdıklarımın biraz sert olduğu kanısına vardım, kusura bakma diyecektim" kıvamında bi mesaj çektim. Gelen mesaj; "sorun değil, burdasın sandım o yüzden mesaj attım. zaten telefonunu da gülbensu dan almıştım". Aferin aferin. Sen sildin numaramı, ben mal gibi silmedim, vur yüzüme.

Ulan nisan-mayıs gibi iletişimi kesmişim. Sırf kendini ayrılığın kazanan tarafı olarak ilan etmek için mi dürtüyosun beni? Hatun kişiler bloglarında hep bu davranışın erkeğe mahsus olduğundan falan bahsetmişler, o zaman ne iş bu? 2 gün boyunca kendi kendime sinirlenip durdum zaten, rezil bi 2 gün geçirdim. Sonra kurtuldum o ruh halinden (etkisinin 2 gün sürmesi garibime gitti). Dün gece çağrı atmış telefona, gece tam 1:30'da (niye gece geliyorum lan hep bu kızın aklına?). Tasarım editliyordum, görünce dondum kaldım. "Ne iş?" diye düşünmeye başladım. Of lan! Bıktım arkadaş bıktım. Kuyruğunu kovalayan köpek hızında dönüp duruyoruz. Hani artık o döngünün herhangi bi noktasındayken 1 tam tur için geçecek tam zamanı söyleyebilecek hale geldim. Kendimce tüm iletişim imkanını sıfırladım. Facebooktan sildim, msnlerden sildim. Blogumu zaten bilmiyor, yani telefonu kullanmadığım sürece iletişime geçemem. Ki aramıyorum etmiyorum da. Daha ne yapayım? 6 yıllık telefon numaramı mı değiştireyim? Onun için? Ha-ha! Bi daha mesaj attığında "kimsin?" diye cevap vericem. Umarım yeterli olur.

Hayır, ağzım yandı zaten kaç defa. Bulaşmıyorum artık karı kız mevzularına. Gezip tozmuyorum da. Okulda umrumda değil, işimi yapayım paramı kazanayım derdindeyim. Maddi kaynaklı zilyon çeşit problemle boğuşurken bi de çöpe atılan 2 senemin artıklarıyla mı uğraşıcam? İliğime kadar emdin lan, sömürdün sömürdün... Git artık git, BSG!

2 homurtu:

Haymac dedi ki...

İlahi ibo :)

Doktor Ceykıl dedi ki...

Gülme be haymi. Boka sardı iyice, saplandım kaldım en kötüsü o boka.

Yorum Gönder

 
twitter da kullanıyorum